sebbo_3 Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 (redigerat) Hur utvecklar man Onix till Steelix Poliwrath till Politode Slowbro till Slowking och Seadra till Kingdra Chansey till Blissey Scyther till Szizor. Redigerat 4 Juli 2005 av sebbo_3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Det finns en sak man får i Slowpoke Well för att få Slowking, för Blissey vet jag inte, Poliwrath > Politoad tror jag man ska byta och ha n¨n sak på eller nåt sånt, Onix > Steelix och Scyther > Scizzor är med en sak som heter Metal nåt sen ska man byta med en kompis när dom har den på sig. Seadra > Kingdra tror jag cokså är nån sak som man ska ha när man byter. ;) Lycka till, / FireFly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 5 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Det finns en sak man får i Slowpoke Well för att få Slowking, för Blissey vet jag inte, Poliwrath > Politoad tror jag man ska byta och ha n¨n sak på eller nåt sånt, Onix > Steelix och Scyther > Scizzor är med en sak som heter Metal nåt sen ska man byta med en kompis när dom har den på sig. Seadra > Kingdra tror jag cokså är nån sak som man ska ha när man byter. ;) Lycka till, / FireFly Tack jag har en kings rock som jag fick i slowpoke well men det är ett holding item sen har jag ngt som heter metal coat också, tacksam om någon kunde ge mera hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 (redigerat) Jahap okok så här är de: Bilissey får du om du blir as bra polare med din chansey då uppgraderas den Skissor får du om du byter skyter med metal coat Steelix får du om du byter onix med metal coat och poiletoed lr vad den nu hette får du om du byter poliwhirl med kings rock och kingdra får du om du byter sedra med dragon schale...ja vet massor med stav fel men hoppas de kan komma till hjälp iaf ^^ :student: Redigerat 5 Juli 2005 av Nicita Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 5 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Jahap okok så här är de: Bilissey får du om du blir as bra polare med din chansey då uppgraderas den Skissor får du om du byter skyter med metal coat Steelix får du om du byter onix med metal coat och poiletoed lr vad den nu hette får du om du byter poliwhirl med kings rock och kingdra får du om du byter sedra med dragon schale...ja vet massor med stav fel men hoppas de kan komma till hjälp iaf ^^ :student: Tack, det var till mycket hjälp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 För mig också! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Var får man metal coat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 har steelix men har glömt bort var jag fick den! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Metal Coat finns på Five Island.När du är på ön,gå in till den där s.k "skogen" och gå längst ner.Där är vatten.Surfa där och åk ner.Där finns någon ö med en pojke(inte tre,det är en annan ö)som står vid massor av stenar.Där finns en Poke Boll.Ta den och det är Metal Coat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Jag hade det på tungan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Jag hade det i huvut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Ja det brukar vara bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg