Hoppa till innehåll

Utvecklingar


sebbo_3
 Dela

Rekommendera inlägg

Det finns en sak man får i Slowpoke Well för att få Slowking, för Blissey vet jag inte, Poliwrath > Politoad tror jag man ska byta och ha n¨n sak på eller nåt sånt, Onix > Steelix och Scyther > Scizzor är med en sak som heter Metal nåt sen ska man byta med en kompis när dom har den på sig.

Seadra > Kingdra tror jag cokså är nån sak som man ska ha när man byter. ;)

Lycka till,

/ FireFly

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns en sak man får i Slowpoke Well för att få Slowking, för Blissey vet jag inte, Poliwrath > Politoad tror jag man ska byta och ha n¨n sak på eller nåt sånt, Onix > Steelix och Scyther > Scizzor är med en sak som heter Metal nåt sen ska man byta med en kompis när dom har den på sig.

Seadra > Kingdra tror jag cokså är nån sak som man ska ha när man byter. ;)

Lycka till,

/ FireFly

 

 

Tack jag har en kings rock som jag fick i slowpoke well men det är ett holding item sen har jag ngt som heter metal coat också, tacksam om någon kunde ge mera hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jahap okok så här är de:

 

Bilissey får du om du blir as bra polare med din chansey då uppgraderas den

Skissor får du om du byter skyter med metal coat

Steelix får du om du byter onix med metal coat

och poiletoed lr vad den nu hette får du om du byter poliwhirl med kings rock

och kingdra får du om du byter sedra med dragon schale...ja vet massor med stav fel men hoppas de kan komma till hjälp iaf ^^

:student:

Redigerat av Nicita
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jahap okok så här är de:

 

Bilissey får du om du blir as bra polare med din chansey då uppgraderas den

Skissor får du om du byter skyter med metal coat

Steelix får du om du byter onix med metal coat

och poiletoed lr vad den nu hette får du om du byter poliwhirl med kings rock

och kingdra får du om du byter sedra med dragon schale...ja vet massor med stav fel men hoppas de kan komma till hjälp iaf ^^

:student:

 

Tack, det var till mycket hjälp :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Tomatketchup

Metal Coat finns på Five Island.När du är på ön,gå in till den där s.k "skogen" och gå längst ner.Där är vatten.Surfa där och åk ner.Där finns någon ö med en pojke(inte tre,det är en annan ö)som står vid massor av stenar.Där finns en Poke Boll.Ta den och det är Metal Coat!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...