Farenhait Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Jag kopte en Easton Synergi idag for 200 canadensiska dollar (100$=ca 500kr) I Sverige kostar den 2000kr (400$) ar de lite overdrivet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Va f*n köper du den på för pundar place,den kostar 800:- på bra affärer,om du inte vill ha vuxen modell förstås <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 5 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Vilken synergi snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Va e easton synergi????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jaaa en Easton Synergi och jag har typ kollat alla sport sidor hitta inte en enda för 800kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Va f*n köper du den på för pundar place,den kostar 800:- på bra affärer,om du inte vill ha vuxen modell förstås <_< Han kanske inte vill ha en knattemodell. Tänk efter lite innan du gnäller. Dessutom är Canada betydligt hockeytokigare än Sverige, säljer saker kan man sälja det billigare utan att gå i förlust. Importen kostar också pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hossa Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Va f*n köper du den på för pundar place,den kostar 800:- på bra affärer,om du inte vill ha vuxen modell förstås <_< Min store bror köpte en Easton synergy.. Nä han va 13 var dom skit dyra ... En klubba höll 1 år den andra gick sönder i början av säsongen ... Han köpte dom båda klubborna fö 2000 tillsammans... :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 9 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Ptth han köpte väl en sånn där Easton trä klubba ;) Jag köpte den nyaste modellen SL den är typ extra lätt ;) Men dem var lite korta jag är bara typ 1.55 lång var tvungen att köpa förlängning:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Va f*n köper du den på för pundar place,den kostar 800:- på bra affärer,om du inte vill ha vuxen modell förstås <_< Ok ursäkta,men jag skulle inte tro att en 93:a ska ha en vuxel modell med 100 flex ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 10 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 neee Dem har typ konstig flex räkning det stod att det var 50flex på den men den är ju nästan lika mjuk som min CCM 25flex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Jag snackar om Easton Synergy 50 flex,den silvriga med lite orange på. Den blåa med 75 kostar typ runt 1000:- iaf inte 2000 för den kostade 1600 när den var ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.