Skinnpytte Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Första Mario spelet kom ut 1985 Första Zelda spelet kom ut 1987 Då är Mario mer Klassiker än Zelda Tycker jag iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 (redigerat) Ja om ni tycker att zelda är bra :huh: så tycker jag att Link är bäst :P Redigerat 22 Augusti 2005 av MetroidvsHalo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Zelda är mycket bättre än Mario tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 haha oki du gillar tjejen zelda inte Link killen ? : :blink: .... och hur många är det som spelar zelda :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Jag gillar Link bättre än Zelda men Zelda bättre än Mario! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Men då kan inte ämnet heta Zelda vs Mario då ska det heta Link vs Mario :blink: :meddum: ...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Asså det var många som inte gillade Mario,men han är ju en klassiker,dock e Zelda det med.Och han heter Link,inte Zelda. Förresten är ju Mario ändå Nintendos maskot. Men Link e cool med,men nästan inget slår Mario,förutom Totodile,såklart.För mig alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg