purjo Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Nån Mer än jag som lyssnar på Tune Up!?? de äger jag har inte så många låtar men ja tycker This Rocks verisionen av Ravers Fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 är det rock eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Nej, jag lyssnar inte på något band som heter. Men jag gillar uttrycket Tune up ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 ne de e typ techno Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Lyssnade förut, tycker dom flesta låtarna av dom e uttjatade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 (redigerat) Tune Up! är så bra!! :evil: Redigerat 31 Juli 2005 av mr_game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 31 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 va har du för favvo låt mr_game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Ravers Fantasy B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 DEn e Grym men Always e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Självklar,Men Forever Young e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.