Tox Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 :medieval: Hur får jag vapnet i tredje templet, som gör så att jag kan hoppa? Jag springer runt och runt, men hittar det inte! Hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Den hittar du i sista templet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 altså i ``luft`` templet! du måste ta dej till veil fals och ta dej så långt upp du kan! där hittar du en virvel vind som du kan använda för att ta dej uppåt! där uppe måste du hitta 3-6 olika golden kingstone pieces! dom ska du fusa med enågra måln! för varje måld du fusat med så kommer enn ``snurra`` upp! när alla snurror är framme så öppnas en till virvel vind! då kommer du till ett ``hotell``! där inne ska du prata med alla ( om du vill hjälpa en gubbe i huset ska du använda GUST JAR på hans spöke som susar runt han! ) när du pratat med en annan speciel gubbe på våning... långt upp! då kan du ta en annan dörr som leder till en fin plats... däe finns det 2 feer i 2 burkar o lite fåglar... sedan går du bara vidare Å... vipps är du i wind templet där du får saken du kan hoppa med! ta én virvel vind för att ta dej till templet! innuti temlet så ska du hamte flyg grejjen å ta dej uppför enn trappa! då ska du stå på snedden och hoppe sidleds uppför! hoppas detta har hjälpt dej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Ja det gjorde det Tack så mycket! :) Men jag är i det templet nu på den högsta våningen, jag har sprängt en vägg, men det ända som finns där utanför är monster, vad ska jag göra där?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Gå längre upp vid vägen där kan man spränga upp en gång. DÅ kommer du in där man inte ku de gå upp för Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg