gilbert001 Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 (redigerat) sorry för trippel inläg det hacka Redigerat 5 Juli 2005 av gilbert001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 jag vet.. det hände för mig, jag skickade pm till admin om felet att jag gjorde en tråd men inget inlägg var inne i den fast jag gjorde... men det vart inte 3 för mig.. Mitt drömspel: Bra grafik, Skjuta skjuta skallen av folk, som Rq3, bra banor, att man kan göra enga banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 hade ju varit kul om ingmar kamprad utmanade billgates med en möbel player :P då hade the sims superreal kunnat finnas där simmarna kan göra allt hur farligt eller snuskit det än är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Sluta slöa och gör ett eget spel för f*n!!! www.gamemaker.nl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Sluta slöa och gör ett eget spel för f*n!!! www.gamemaker.nl Slayer, Liksom det går inte att göra ett drömspel i ett sk*t program som gamemaker. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Sluta slöa och gör ett eget spel för f*n!!! www.gamemaker.nl 1. Kalla mej inte Slayer, kalla mej K.K. Slayer eller bara K.K., men f*n inte Slayer2.Gamemaker suger inte, det är otroligt vilka coola spel man kan göra med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 (redigerat) när jag såg dina spel så tyckte jag inte dom var så bra gjorda Slayer Redigerat 6 Juli 2005 av Wish_Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 när jag såg dina spel så tyckte jag inte dom var så bra gjorda Slayer Mina spel......jag har gjort spel men aldrig visat upp dom för någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 jaja men filmer då, Slayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 jaja men filmer då, Slayer Det där gör du med flit, dessutom har jag uppgraderat mina kunskaper om flash sen senaste gången jag visade en flash här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Mitt drömspel skulle vara som San Andreas typ :P Fast man kunde bygga egna hus och banor och sånt..och köpa möbler till sitt hus.. Som The Sims också..att man kunde åka skateboard och lite andra fordon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Mitt drömspel hade vart ett stort 1-player spel med Mario och Luigi där man kunde sammarbeta spelet igenom...Alltså 2 player sammarbete... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.