xingfu150 Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 jag behöver koder eller fusk till pokemon leaf green! det får vara vadsom helst! bara det är fusk! MEN jag vill åkså ha fusk om hur man klonar eller kopierar pokemon o föremål! tack på förhand!
Snorlax Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 öhh...tyvär kan man inte klona eller kopiera pokemon och föremål på leefgreen
xingfu150 Skrivet 5 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2005 amme nääää men vad är action replay eller nåt då?
Snorlax Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 om man vill förstöra spel upplevelsen ska man använda AR och fuska
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 amme nääää men vad är action replay eller nåt då? Läs i andra trådar i pokemon forumt
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 om man vill förstöra spel upplevelsen ska man använda AR och fuska Inte mycket sa du iaf... hur ska man förstå att det är en fuskaapparat så man kan fuska till sig pokemon och saker.
Emerald Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 asså det e ko0nstit me AR för det e bara en massa konstigt me fusken till Leaf Green... ja får inte dom till å fuska så... men alla bollar och alla tm/hm funka lite konstit.. ja har inte många key items och ja har bollar i key items pocket.. de e konstit sååå konstit... :D
Serpent Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 Egentligen ska man klara av spelet en gång först, sen kan man fuska (om man har AR och GS då). Annars är det fegt!
Snorlax Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 Egentligen ska man klara av spelet en gång först, sen kan man fuska (om man har AR och GS då). Annars är det fegt! det är det jag menar Whish_Maker han viste nog redan vad AR va :(
Rekommendera inlägg