RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 det fins inga fördelar med mac men köp en dator om du har råd i stället.
Skywalker Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 det fins inga fördelar med mac men köp en dator om du har råd i stället. det finns typ hundra fördelar och fem nackdelar :lol:
Bigbrother Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 det finns fördelar men det beror på vilken mac du ska köpa jag har ingen mac jag vet inte varför men jag har det bara inte :rolleyes:
Backspace Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Men om du köper mac tror jag du inte du kan använda internet! :huh:
Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Man kan, men mac e en mer "jobbdator" där man använder sig av "skrivprogram" och sånt!! Aja, jag skulle iaf inte köpa en mac... Svara INTE: Men jag e inte du <_<
Skywalker Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Skrivet 14 Februari 2004 Men om du köper mac tror jag du inte du kan använda internet! :huh: JO! man kan använda internet! explorer,netscape, safari, etc. det går visst
ullbergan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Skrivet 14 Februari 2004 ja jag kör nätver typ hela tiden på battlenet :( så det funkar och jag tror macarna e snabast på inter net :)
Bigbrother Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Skrivet 15 Februari 2004 om du vill spela spel är pc bäst mac finns det bara lek och lär spel :D
delfi Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Skrivet 24 Maj 2004 Egentligen så beror det på vad man anvbänder den till för om du skall använda den till att spele finns det nackdelsr men om du skall skriva med den finns det inte så många nackdelar.
Skywalker Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Skrivet 25 Maj 2004 Man kan, men mac e en mer "jobbdator" där man använder sig av "skrivprogram" och sånt!! du har HELT fel. Det är på PC där man mest använder tråkiga skrivprogram som Word. På mac använd det mest layout/design program som Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe Indesign Adobe GoLive och en massa andra som Quark Express och 3D program. Alla Disney/Pixar filmer är gjorda i mac (Pixar startades av Macs grundare) typ alla effekter i matrix, sagan om ringen och starwars är gjorda i mac. Anledningen till att alla tror att mac är en jobbdator är för att de flesta har Microsoft hemma. Dessutom finns en massa spel, kolla på Aspyr och Apple
Rekommendera inlägg