Gäst wångö Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 ja tycker lagen är både bra och dålig. bra för skiv/spelbolagen. men inte så bra för oss kanske . men tror inte att så jätte många kommer åka dit. ska dom sätta dit över halva sveriges befolkning då lr ? :o . inte så trooligt. några kanske . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 6 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Jag tror lagen mest är till för att "skrämma" oss som laddar ner. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Dem borde varna en om man åker dit. T.ex om vi märker att du laddar ner igen får du fängelse :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Dem borde varna en om man åker dit. T.ex om vi märker att du laddar ner igen får du fängelse :D. mm. men de ä la så kanske . lr inte :S . men man får ju hem ett papper från polisen om att man har blivit anmäld. sen kommer dom ju komma o kolla på datan . lr ta den ett tag ..:S .. så när man får anmälningen ä de ju bara köpa ny hårddisk o gömma den gamla . .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Ja men jag tror inte 8 miljoner människor kommer åka dit. Ska hela sverige bli tom eller O_O. Det är kanske inte 8 miljoner som åker dit men kanske 2-4 men det är ändo dåligt. Man borde få en varning istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Dem borde varna en om man åker dit. T.ex om vi märker att du laddar ner igen får du fängelse :D. Haha. Så lätt är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Nej, men polisen kommer inte till din dörr bara så där.... De ringer och säger att de misstänker att man laddar ner olagligt. Det hjälper inte att ta bort alla fildelningsprogram eller formatera hårdisken. Polisen har you sina trackers som kan se vad du gjort med datorn. Du kan tillexempel se att du varit inne i dc++ och de kan se exakt vad du laddat hem. Hur tror du annars att de kan ta redan på vem som laddar ner? De spårar bara ip adressen... Men, de kommer nog bara ta de som laddar ner kanske 3 filmero m dagen och 10 låtar om dagen OSV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Nej, men polisen kommer inte till din dörr bara så där.... De ringer och säger att de misstänker att man laddar ner olagligt. Det hjälper inte att ta bort alla fildelningsprogram eller formatera hårdisken. Polisen har you sina trackers som kan se vad du gjort med datorn. Du kan tillexempel se att du varit inne i dc++ och de kan se exakt vad du laddat hem. Hur tror du annars att de kan ta redan på vem som laddar ner? De spårar bara ip adressen... Men, de kommer nog bara ta de som laddar ner kanske 3 filmero m dagen och 10 låtar om dagen OSV. mm. ganska illa om man åker dit för att man bara laddar ner 1 låt 1 gång. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 jo det stämmer ju... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jag känner några som laddade ner typ 1 eller 2 filmer varje dag, för inte så länge sedan fick dom ett varningsbrev från APB..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jo men jag har en kompis som laddar ner olagligt varje dag typ flera filmer,spel,musik m.m. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) Men polisen kommer inte ha resuser att jaga oss fjantar som laddar hem något då och då. Jag kommer fortsätta att ladda hem det jag känner för. Inte kastade jag ut 500kr för att chippa mitt xbox för att spela orginalspel och utlänska orginalspel. Men jag är iallfall lite laglydig jag köper ju vissa PC-spel och filmer. :D Men att stoppa fildelningen i världen är ju nästan som att stoppa terrorismen i världen dvs omöjligt. Redigerat 7 Juli 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.