Neko Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 (redigerat) ladda ner från andra länder så klarar du dig! :D (min kompis tim) Hur menar du? Lite onödigt att åka till ett annat land och tanka hem. Hur mycket du än tankar hem här med Bittorrent, (vet inte om dom andra Peer to Peer programen) Så är det en liten chans att du åker fast. Läste också att polisen inte heller får spåra ens IP adress, då kan man stämma dom. Fast dom kanske kommer på ett annat sätt att ta fast oss svenskar. <_< Men än så länge kan man ju pusta ut iallafall. :) Men som sagt, chansen finns att dom kan ta en. Men det är kul att leka lite brottsling. :P Redigerat 8 Juli 2005 av Neko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 äh..skiter väl jag i :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Det är olagligt för vem som helst att kolla någons data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Laddade inte ner innan sååå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 ladda ner från andra länder så klarar du dig! :D (min kompis tim) han kanske menar att koppla upp sej tilll typ en tysk hub. då laddar han ju ner från utlandet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
boxer Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Dem borde varna en om man åker dit. T.ex om vi märker att du laddar ner igen får du fängelse :D. haha ja har en extern hårddisk på 200gb ja använder LimeWire å tycker lagen e skit :bah: :ph34r: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Antipiratbyrån kan ta sig i röven :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 limewire är skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 10 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Tror inte antipiratbyrån blir glada om de skulle se vad du skrivit brunbjörnen. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 tror inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 10 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 (redigerat) Att ladda ner olagligt eller köpa sakerna det är som att jämföra att ha bredband lr modem. Man tjänar direkt om man laddar ner 2 dvd filmer istället för att köpa dom. En fråga: Är det olaglig nerladdning om jag laddar ner typ en dvd-film av någon och jag betalar 1öre? ;) Redigerat 10 Juli 2005 av nr.7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 du får nog betala mer isåfall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.