Gäst Sandkaka Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 (redigerat) Budgivning accepterad - inga newbie offers A/W 6mil --------------------------------- Item: Pumpkin Shop Price: gp - Member Item: No - Quest: No Street Price: 8-11 million gp - High Alchemy: gp - Low Alchemy: gp Källa: http://runehq.com/ Redigerat 7 Juli 2005 av katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Mmm jag köper för 5mil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) Ok, vart ska vi träffas? + jag har 2 stycken vill du ha båda eller en? Redigerat 7 Juli 2005 av katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jag måste få tillback pengar från min kusin först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 5 mil är för mycket för en pumkin det är typ 2 eller 3 mil för en pumkin en phat är typ 5 mil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 5 mil är för mycket för en pumkin det är typ 2 eller 3 mil för en pumkin en phat är typ 5 mil haha billigaste phaten är typ 15mil och pumkin är 8-11mil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) 5 mil är för mycket för en pumkin det är typ 2 eller 3 mil för en pumkin en phat är typ 5 mil När får du tillbaka pengarna?+Billigaste P-haten är 18.5 :P +Jag säljer mina pumpkins billigt för att jag är trött på de ;). Edit: Budgivning börjar på 4 mil eller 7 mil för båda. A/W 6 mil styck eller 11 mil för båda. Är du snabb så kan du köpa A/W 5 mil ;) Redigerat 7 Juli 2005 av katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Pumpkins e söta :(( (white phat e fulare t.om :(((((..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Pumpkins e söta :(( (white phat e fulare t.om :(((((..) Hehe... Vill du köpa en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 tänk om jag köper en och råkar äta upp den??lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Så finns den inte mer, hihiihi.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 vad ska man ha den till då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg