Hoppa till innehåll

Steam Borde Göra Mer Åt...


nr.7
 Dela

Rekommendera inlägg

Många säger att steam gör mycket mot såna som fuskar som att banna dom och låsa accounten. Men när jag spelade online så var det en som fuskade (han hade typ autoaim och snurrade runt) han var inne på servern i minst 2 timmar men adminen gjorde inget, Banna honom istället!! :angry:

 

Vad tycker ni om detta med fuskare som inte bannas/kickas?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är jävligt tråkigt när någon kommer in och fuskar, det gör ju så en annan tappar suget på spelet på direkten. Och jag fattar inte varför vissa ska fuska med wallhack,aimbot etc, Är det för dom är så j*vla dåliga eller för att reta på oss spelare som spelar.

 

Och jag tycker Valves VAC inte stoppar något och ingen blir bannad heller. :angry:

 

 

Ge oss vårt gamla CS tillbaka! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså varför har dom ens gjort så att man kan fuska på CS?

 

En J*vligt bra fråga. Svaret är antagligen att dom inte trodde cs skulle bli så stort att dom la till lite fusk för skjoj skull. Eller nått..

Dom fusken som wallhack och aimbot är inget man knappar in i konsollen utan det är väll program som man tankar hem.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså varför har dom ens gjort så att man kan fuska på CS?

 

En J*vligt bra fråga. Svaret är antagligen att dom inte trodde cs skulle bli så stort att dom la till lite fusk för skjoj skull. Eller nått..

Ett j*vligt lätt svar: Det är inte valve som gör hacken (fusken), det är pesoner som gör dom....Vad skulle meningen vara att göra fusk till ett spel, och om man använde dom så blir man bannad?

 

Men annars ogilar jag också fuskare på alla Online spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wacko

jag hatar mer Speedhack :angry:

Så Störigt

Men VAC Stoppar visst rätt mycket ;)

Redigerat av Wacko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...