Insane-Killer Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Asså varför har dom ens gjort så att man kan fuska på CS? Vem dom den nån dum hacker som ville döda andra skit lätt o få rank eller nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Asså varför har dom ens gjort så att man kan fuska på CS? Haha, det gjorde dom ju förmodligen inte. Alla fusk är in hackade. Om de skulle vara så att de gick att fuska, varför försäker steam då stoppa alla cheaters. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Asså varför har dom ens gjort så att man kan fuska på CS? Om du menade detta, så är du dummare än din avatar, såklart inte cs teamet gjorde fusken, .. fuskarna byggde helt enkelt egna program för att visa att dom inte kan träffa utan aimbot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Dem som gjorde fusken (Hacker) script&editerings program. Ni tror fel, Men absolut inte att ValvE har gjort cs fusk och sen bannar alla för att dem använder det. Dessutom så kollade jag på valve hemsidan en gång så hade dem slagit rekord men att banna fuskare. Rekordet va över 50 000 pers. VAC är s*it bra anti cheat system. Så gå altid in i VAC securade server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Många säger att steam gör mycket mot såna som fuskar som att banna dom och låsa accounten. Men när jag spelade online så var det en som fuskade (han hade typ autoaim och snurrade runt) han var inne på servern i minst 2 timmar men adminen gjorde inget, Banna honom istället!! :angry: Vad tycker ni om detta med fuskare som inte bannas/kickas? Ehh... det var vell han som var admin SNÄLLA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Det är ju jätte onödigt att fuska, för när jag spelade mot en som fuskade Så komm jag bakom honom och sköt han i huvudet inget hände och han sköt mej <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Jobbigt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg