Gäst willeo Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 varför blir man kickad om man har för högt ping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Beror på vad admin i servern har ställt gränsen. Jag har oftast 3-10 i mina ping i Bf2 på High inställningarna. Fast oftast brukar gränsen va 210 i vissa server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 om du har för hög ping, så slöar du ner servern och då börjar det hacka för alla, och går segare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 vad är Ping? jag har hört att det är hur snabbt bredband man har men är det de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Det är typ din uppkoppling, har du modem så kan du ha skitmycket i ping, men har du bredband så har du inte så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Det är din snabbhet när du spelar eller hur jag en ska förklara . Jag hatar alla personer som kommer in i bf2 serverna med cirka 200-300 ping blir galen !! Jag flyger med helikoptrar & flygplan så förstör dem alt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 OK, då är det typ hur snabbt Internet man har ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Internet snabbheten bestämer inte hur många ping du har. Ju sämre dator desto högre ping får du. Ju bättre dator desto mindre ping får du. Ju mindre ping du får så spelar du bättre flytande spel. Ju mer ping du har så laggar det mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 ok man jag har bara blivit kickad av de typ 2 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Ok vad har du för saker i datan ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 men pingen byts varje sekund med ett par ental Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Pingen är en slags hastighet mellan din dator och servern. Läs mer här. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.