Nimtro Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jag har ett ganska litet problem på Battlefield 1942 för att när jag ska spela och ska ta ett flygplan så bara hackar det och när jag tar skarskärmen så hackar det med vet ni varför det hackar snälla hjälp mig det är tråkigt när det hackar! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Dåligt grafikkort ? mb ram ? processor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Dåligt grafick kort tror jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=M_C_3=- Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 om grafik kortet e dåligt så köp ett nytt ? tja förreten :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Höger klicka på skrivbordet Ta inställningar>advancerat>bildskärmskort så säger den vilket grafikkort den har skriv upp kortet så säger jag om den fungerar eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Kanske kan testa att uppgradera grafikkortet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 säg din dators specifikationer tex. 1500 mhz 512 MB ram osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Uppdatera drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Tror du det hjälper att updatera Grafikkortet om den har 16 mb <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 har du 16 mb grafikkort så ä de bara o byta. de kräver la 64 minnst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 nepp, det kräver bara 16 :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 16mb är Minimum dvs allt ska vara på "Low" under grafikinställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.