CeZ Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 ja men det är andå det minsta som behövs :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Jag har ett ganska litet problem på Battlefield 1942 för att när jag ska spela och ska ta ett flygplan så bara hackar det och när jag tar skarskärmen så hackar det med vet ni varför det hackar snälla hjälp mig det är tråkigt när det hackar! :( det kan vara fläkten i själva datan som är damig. så var det med min dator. anars vet jag inte nåt om dit problem :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 ta på lägsta grafikinställningarna på spelet... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Köp 1 Hamster som Löper på Hjul! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.