Hoppa till innehåll

Metal Slug

Rekommendera inlägg

E det bara jag som tycker om Metal slug? för ni som inte vet hur det ser ut så ser det ut så här

de e ett "skjut på allt som rör sig" spel och även om det e 2D så e det ruskigt bra grafik och gameplay och klår dom flesta spelen

de finns:

Metal slug 1

Metal slug 2

Metal slug 3

Metal slug 4

Metal slug 5

Metal slug X

Redigerat av Burken bj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej är det bra eller?

mm...det finns att hämta på internet fast de får ja inte säga,men om man letar så finner man det. Eller gå in och lägg in en femma i en arcade maskin och börja spela.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wångö

jag har de :) på cd. de äger . ja spelade de i en spelhall när ja va liten o nu har ja de på skiva:D . as grymt ju . o kul :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har de :) på cd. de äger . ja spelade de i en spelhall när ja va liten o nu har ja de på skiva:D . as grymt ju . o kul :D

vilken har du? ja har alla. 1,2,3,4,5 och X

klara nyss 1:an

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte bara du som dreglar över spelen Burken. Det är en nostalgi tripp att se dom här spelen igen. Och grafiken, så äckligt bra. :)

Och spelkänslan, som om man vill stoppa in 1 mille i maskinen och lira i en vecka. Har på datorn Dom flesta spelen på en Neo Geo emulator. Men ingenting, och jag säger INGENTING går upp mot att verkligen stå i en spelhall och trycka i 5or i en Metal Slug Arcade Maskin. (Utom flour tabletter och en cola, medans man kollar på Top Model 4)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte bara du som dreglar över spelen Burken. Det är en nostalgi tripp att se dom här spelen igen. Och grafiken, så äckligt bra. :)

Och spelkänslan, som om man vill stoppa in 1 mille i maskinen och lira i en vecka. Har på datorn Dom flesta spelen på en Neo Geo emulator. Men ingenting, och jag säger INGENTING går upp mot att verkligen stå i en spelhall och trycka i 5or i en Metal Slug Arcade Maskin. (Utom flour tabletter och en cola, medans man kollar på Top Model 4)

ja kan hålla med om det (förutom de där med flour tabletter och top model 4) men nu ska ja spela lite blazing star,sen blir de väll metal slug 5

(kan säga att ja blev besatt av alla arcade maskiner som var i italien när ja va där nere med handbollen :) )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

D: Så ska det gå till. Alla borde bli besatta av Metal Slug Arcade Maskiner och slösa bort sina pengar, så tar vi över dom och riktar krig mot Göran Persson och Emil i Lönnebärga.

uhm... :S ja de kan vi också göra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såklart vi ska göra så D: Och rädda Ida från flaggstången, och Göran Persson från Lajlah Frejwaldhs(stavning?) våld

Nog om det, har hört att det ska komma ett Metal Slug fast till PS2! Och kanske övriga konsoller. Bådar inte gott. Plus att det är i 3D! Usch. Säkert Emil som planerar sina hemska planer.

Redigerat av Neko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wångö

hmmm . 1,2,3,4 tror ja ja har.. :/ . . men de äger .. alla , spela de !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...