Burken Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) E det bara jag som tycker om Metal slug? för ni som inte vet hur det ser ut så ser det ut så här de e ett "skjut på allt som rör sig" spel och även om det e 2D så e det ruskigt bra grafik och gameplay och klår dom flesta spelen de finns: Metal slug 1 Metal slug 2 Metal slug 3 Metal slug 4 Metal slug 5 Metal slug X Redigerat 7 Juli 2005 av Burken bj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 okej är det bra eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 8 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 okej är det bra eller? mm...det finns att hämta på internet fast de får ja inte säga,men om man letar så finner man det. Eller gå in och lägg in en femma i en arcade maskin och börja spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 jag har de :) på cd. de äger . ja spelade de i en spelhall när ja va liten o nu har ja de på skiva:D . as grymt ju . o kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 8 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 jag har de :) på cd. de äger . ja spelade de i en spelhall när ja va liten o nu har ja de på skiva:D . as grymt ju . o kul :D vilken har du? ja har alla. 1,2,3,4,5 och X klara nyss 1:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 det ser ju faktiskt riktigt kul ut.. man får väll gå å lägga i en femma i en såndär maskin... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Det är inte bara du som dreglar över spelen Burken. Det är en nostalgi tripp att se dom här spelen igen. Och grafiken, så äckligt bra. :) Och spelkänslan, som om man vill stoppa in 1 mille i maskinen och lira i en vecka. Har på datorn Dom flesta spelen på en Neo Geo emulator. Men ingenting, och jag säger INGENTING går upp mot att verkligen stå i en spelhall och trycka i 5or i en Metal Slug Arcade Maskin. (Utom flour tabletter och en cola, medans man kollar på Top Model 4) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 11 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Det är inte bara du som dreglar över spelen Burken. Det är en nostalgi tripp att se dom här spelen igen. Och grafiken, så äckligt bra. :) Och spelkänslan, som om man vill stoppa in 1 mille i maskinen och lira i en vecka. Har på datorn Dom flesta spelen på en Neo Geo emulator. Men ingenting, och jag säger INGENTING går upp mot att verkligen stå i en spelhall och trycka i 5or i en Metal Slug Arcade Maskin. (Utom flour tabletter och en cola, medans man kollar på Top Model 4) ja kan hålla med om det (förutom de där med flour tabletter och top model 4) men nu ska ja spela lite blazing star,sen blir de väll metal slug 5(kan säga att ja blev besatt av alla arcade maskiner som var i italien när ja va där nere med handbollen :) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 D: Så ska det gå till. Alla borde bli besatta av Metal Slug Arcade Maskiner och slösa bort sina pengar, så tar vi över dom och riktar krig mot Göran Persson och Emil i Lönnebärga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 11 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 D: Så ska det gå till. Alla borde bli besatta av Metal Slug Arcade Maskiner och slösa bort sina pengar, så tar vi över dom och riktar krig mot Göran Persson och Emil i Lönnebärga. uhm... :S ja de kan vi också göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 (redigerat) Såklart vi ska göra så D: Och rädda Ida från flaggstången, och Göran Persson från Lajlah Frejwaldhs(stavning?) våld Nog om det, har hört att det ska komma ett Metal Slug fast till PS2! Och kanske övriga konsoller. Bådar inte gott. Plus att det är i 3D! Usch. Säkert Emil som planerar sina hemska planer. Redigerat 11 Juli 2005 av Neko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 jag har de :) på cd. de äger . ja spelade de i en spelhall när ja va liten o nu har ja de på skiva:D . as grymt ju . o kul :D hmmm . 1,2,3,4 tror ja ja har.. :/ . . men de äger .. alla , spela de ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg