Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Varför får man inte ha smilies i signaturen, det e ju samma sak som ett inlägg, ingen tycks irriteras av det , så vitt jag vet , :new_blowingup: :1_h: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Jag tycker okså det är konstigt :new_rofl: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 ducker jag ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Varför får man inte ha smilies i signaturen, det e ju samma sak som ett inlägg, ingen tycks irriteras av det , så vitt jag vet , :new_blowingup: :1_h: det kan nog vara för att det kanske blir så många som har det och då tar det längre tid att ladda upp sidor för dem som har modem fast jag vet inte så säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 men om nån har gjort en smilies i en tråd när man går in på en tråd tar d inte lång tid ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Varför får man inte ha smilies i signaturen, det e ju samma sak som ett inlägg, ingen tycks irriteras av det , så vitt jag vet , :new_blowingup: :1_h: jo admin kanske gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.