Assen Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 (redigerat) kan nån hjälpa mig att få busalf?? skicka gärna länken här vill väldigt gärna ha husalf svara s snabbt så möjligt tack på förhand på hogwarts.nu förresten Redigerat 8 Juli 2005 av Assen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 det heter husalf men jag tror inte det funakr att skicka länkar om det funkar så kan du ju söka på det i forumet säkert nån som har skrivit länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Jag hade en gammal länk där du får Husalfen. Som sagt 400 gånger: Google is your friend. Sök, sök och sök. Hittar du inget, kan du posta här. För jag hitta min husalf länk på google. : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Assen Skrivet 10 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 men det fins en sak som heter busalf också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Aha okej vad är det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Assen Skrivet 11 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 det är samma storlek som en husalf men den har sönder rivna kläder o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Antagligen kan bara "viktiga personer" (Prefekter, Ordningsm.) ha'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Assen Skrivet 18 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 aa tror det för jag har bara set moderatorn zirius haft den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 jag vill gärna också veta länken till "husalf" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Assen Skrivet 19 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 klicka här så kommer du till husalf gojset egentligen får man inte ge ut det men ingen vet la va jag heter på hogwarts :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Hade vist redan den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Assen Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 jaså men nu kan ju alla som inte hade den ta den också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.