Foxyrock Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 jag undrar vad som e bäst av flyff o maple story o rose för jag har spelat en del maple o lite flyff o ska nog ladda ner rose imorgon om jag har tid. men jag vill veta vad som e bäst så jag vet vad jag satsar mest på. Jag gillar för tillfället 1.MS 2: Flyff 3: Rose för det har jag inte spelat. Skriv gärna en sån lista. tack på förhand! : :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Flyff tycker jag man tröttnar på rose efter ett tag då de bler segt a tt lvla och så så ja säger flyff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 12 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 nu gillar jag mer rose än flyff för jag har testat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 ¨du foxyrock jag har addat dig på ms heter kevvee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 (redigerat) ¨du foxyrock jag har addat dig på ms heter kevvee Gå inte offtopic nu med massa bajs. 1. Maple Story, för att: Det är enkelt. Roligt. Lätt. Smidigt. Inte systemkrävande. 2. Rose: Småbuggigt. passar inte i 3D. Hackers. 3. Flyff: Fin Grafik. Bra system. Du blir hackad efter 3 månader. hACKERS överallt. *borttaget* Varnad / NesseN. Redigerat 13 Juli 2005 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.