epaaj Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 (redigerat) Jag undrar när ni klarade pokémonligan första gången på Ruby/Sapphire. Jag tycker att jag har en ganska bra tid men det går nog att få bättre. Jag hade bara sett min bror spela lite och jag hade hjälpt honom lite. Annars var det fösta omgången jag spelade. Jag klarade det i alla fall på tiden 22:05:41. Altså efter nästan exakt 22timmar. För er som inte vet hur man kollar detta så ska jag berätta det på enklast möjliga sätt: Öppna menyn med 'start'. Gå ner till ert namn. Tryck 'A' när ni markerat det. Där ser ni lite info om pengar och sammanlagd speltid. Tryck där på 'A' och "First Hall of Fame" står högst upp. Redigerat 9 Juli 2005 av epaaj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Jag klarade det på tiden: 31:47:11 men jag körde på emerald och det är lite skillnad på pokemon. Jag tycker det är ganska dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Jag klarade det på ungefär 21 timmar och då hade jag inte slarvat med träningen och hade ett bra party Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Jag hade slarvat med träninen och hade ett dåligt party, dom ända som var bra var sceptile lv 63 och swellow lv 51 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 9 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Jag hade dessa pokémon när jag klarade det: Zubat lvl 36 (nyinfångad i grottan vid pokémonligan) Alakazam lvl 52 Swampert lvl 62 Sceptile lvl 53 Medichan lvl 40 (nyinfångad på samma ställe som Zubat) Kyogre lvl 46 De som var nyinfångade skaffade jag för att jag hade brist på starka pokémon. De övriga är starka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 jag klara det på 9 timmar :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Jag klarade de på 9 timmar också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rayquaza #384 Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jag klarade på 17 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 (redigerat) Jag klarade det på 12 timmar. Nu har jag spelat exakt 50.00 timmar :P Redigerat 15 Juli 2005 av Dark Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 min första gång tog det lång tid för att jag visste inte någonting hur man fick surf eller sånt så det togganska lång tid :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Hur lång tid? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Hur lång tid? Jag hade bara en swellow l 49 och en sceptile i lv 63 :P Dom andra var under lv 30 :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg