jerkan Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Kan alla personer sluta Klaga på att det kostar att spela Wow? Ja det kostar i månade, runt 100-140 (beroende på hur man betalar) men avgiften är till för: De har gamemasters anställda på varje server som hjälper till. de fixar uppdateringar där de lägger till nya monster instances osv. de fixar buggar. De fixar roliga events. De måste ha servrarna öppna (måste vara dyrt me servrar för 3-5000 spelare) Så ni som tycker det är dyrt kan ni snälla sluta klaga på att det kostar och strunta i att skriva det hela tiden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Jag har inge problem med att det kostar , men jag spelar det ändå inte för att det kostar :P , blev för dyrt till sist..Håller mig till Guildwars.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 (redigerat) Kan alla personer sluta Klaga på att det kostar att spela Wow? Ja det kostar i månade, runt 100-140 (beroende på hur man betalar) men avgiften är till för: De har gamemasters anställda på varje server som hjälper till. de fixar uppdateringar där de lägger till nya monster instances osv. de fixar buggar. De fixar roliga events. De måste ha servrarna öppna (måste vara dyrt me servrar för 3-5000 spelare) Så ni som tycker det är dyrt kan ni snälla sluta klaga på att det kostar och strunta i att skriva det hela tiden? håller med.. roligaste spelet som finns ju , så det är värt pengarna ;) och sluta kommentera att guild wars e bättre o skit i det här forumet .. Redigerat 9 Juli 2005 av o'reily Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Kan alla personer sluta Klaga på att det kostar att spela Wow?Ja det kostar i månade, runt 100-140 (beroende på hur man betalar) men avgiften är till för: De har gamemasters anställda på varje server som hjälper till. de fixar uppdateringar där de lägger till nya monster instances osv. de fixar buggar. De fixar roliga events. De måste ha servrarna öppna (måste vara dyrt me servrar för 3-5000 spelare) Så ni som tycker det är dyrt kan ni snälla sluta klaga på att det kostar och strunta i att skriva det hela tiden? håller med.. roligaste spelet som finns ju , så det är värt pengarna ;) och sluta kommentera att guild wars e bättre o skit i det här forumet .. <{POST_SNAPBACK}> Du borde läsa bättre.. Jag sa aldrig att Guildwars e bättre..jag sa att jag håller mig till Guildwars.. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 (redigerat) jag mena inte dig <_< Redigerat 9 Juli 2005 av o'reily Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Kan alla personer sluta Klaga på att det kostar att spela Wow? Ja det kostar i månade, runt 100-140 (beroende på hur man betalar) men avgiften är till för: De har gamemasters anställda på varje server som hjälper till. de fixar uppdateringar där de lägger till nya monster instances osv. de fixar buggar. De fixar roliga events. De måste ha servrarna öppna (måste vara dyrt me servrar för 3-5000 spelare) Så ni som tycker det är dyrt kan ni snälla sluta klaga på att det kostar och strunta i att skriva det hela tiden? håller med dig för om du köper WoW så får du vara bered att du ska betala i månaden eftersom dom säger att det kostar runt 14 i månan så alla som klagar sluta eftersom att ni blir varnade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 14 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Bra att ni håller med mig, för det är ganska störande att se 3-4 trådar om att "varför kostar wow" och "Wow är för dyrt" t.ex jag säger: Sluta klaga o köp ett annat spel i sånt fall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Håller med dig :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 WoW AEGER ALLT! inga andra spel är så värt pengarna, Många spel uppgraderas inte ens dom förblir lika kassa som dom alltid varit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 (redigerat) m inget annat slår world of warcraft ;) Redigerat 19 Juli 2005 av o'reily Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hacker Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Kan alla personer sluta Klaga på att det kostar att spela Wow? Ja det kostar i månade, runt 100-140 (beroende på hur man betalar) men avgiften är till för: De har gamemasters anställda på varje server som hjälper till. de fixar uppdateringar där de lägger till nya monster instances osv. de fixar buggar. De fixar roliga events. De måste ha servrarna öppna (måste vara dyrt me servrar för 3-5000 spelare) Så ni som tycker det är dyrt kan ni snälla sluta klaga på att det kostar och strunta i att skriva det hela tiden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 (redigerat) Nu ska det ju komma ett tilläggs pack till WoW! 2 nya raser tror jag att det skulle bli och nya klasser.. Redigerat 25 Juli 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg