The-Player Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 (redigerat) Hur Klarar Man Första Zero Uppdraget I San Fierro? Redigerat 15 Juli 2005 av The-Player Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Är det när man ska skjuta ner alla plan med minigun? isf är det bara att skjuta ner dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pierre.s Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Slå in fusket förstör alla bilar. (slå in fusket flera ggr.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 ja slå in fusket som han skrev . de ä så sjukt svårt de uppdraget . tog jätte lång tid innan ja klarade de . ( kom på att ja kunde skriva in fusket :P ) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 jag har inte klarat det men jag är där..ska skriva in fusket som ni saaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 jag har inte klarat det men jag är där..ska skriva in fusket som ni saaa okej . men du måste ju trycka in de hela tiden ! hela tiden ! o snabbt . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 jag har inte gjort zero´s uppdrag, men jag har klarat det ändå, så man behöver inte klara dom... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 De är ju lätt ja klara de på 3:e gången,men bilskolan är mycket svårare! :) :unsure: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Vissa måste fuska för att klara spelet. Den enda vägen. Feta korvfingrar som inte kan nåt, förutom att göra massa fusk. Hahahahaha!!! Är det bara jag som tycker det är patetiskt?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhou_Tai Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 jo jag klara uppdrag lätt utan fusk ja tycker att fusk e till för att leka med utanför uppdragen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 jag klarar alltid ut spelet 1 gång innan jag börjar fuska..fast då kör man ju bara uppdragen tills man kommer till Las Venturas.. sen efter det leker man lite.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-Player Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Utan Fusk. Jag Fuskar Inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg