The-Player Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 (redigerat) Jag Har Klarat Den Nu Fast Jag Vet Inte Hur Man Tar Bort Den Hära Frågan Nu Hur Gör Man????????? Asså I Den Hära Sidan Inte I GTA. Redigerat 15 Juli 2005 av The-Player Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GothiQ.. Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Lol , det är i skit kul att skjuta ner alla plan på första uppdraget :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_warrior Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Jag klarade det uppdraget utan fusk :) Carlito is :cool: but your is not :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Det är ju patetiskt att fuska sig igenom ett spel, okej ni som fuskar efter uppdragen osv för att få ett lite anorlunda spel. Men att fuska under uppdragens gång, det är ju som att sätta igång ett spel, trycka på ett par knappar osså vipps så var det spelet varvat..Patetiskt :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Jag tycker de inte är fel om man är på ett uppdrag och nästan inte har något liv kvar så kan man fuska till sig lite mer hälsa de tycker jag är ok! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_World Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Är det när man ska skjuta ner plan med minigun? Så är det bara att Sikta och skjuta Det är inte alls sjukt svårt det är lätt försök utan fusk föst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg