Salzalada Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 När jag skulle kolla på några nyheter så kom det upp ett felmeddelande: The system cannot find the path specified. Jag använder FireFox, så det kan vara fel på den. Om inte, så kan väl Admin fixa till det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 det kan bero på din webbläsare.. Annars har admin flyttat den nyhet från ett ställe till ett annat i data-basen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 (redigerat) Det är inget fel på din webbläsare, jag använder oxå FF men länkarna funkar inte. Provade med IE, samma fel där. Admin har nog ändrat på dem. [Edit] Det är tydligen inte bara nyheterna som krånglar. Även spelfusksidorna krånglar. Hmm... =/ Redigerat 10 Juli 2005 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Nu skall de funka.. omstart av server hjälpte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 jupp, allt funkar nu! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Japp, det funkar nu... Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg