Gäst Bountyhunter Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Skrivet 10 Juli 2005 Var ni där? Jag var där det var värsta draget! Tyckte ni att det var bra? Hur Bra? Jag tyckte att det var supermegaultrabra! Och vad tyckte ni om Mastodon Och In Flames som förband? Jag tyckte att dom var helt okej! :gitarr: JAG SNACKAR GIVETVIS OM IRON MAIDEN KONSERTEN I GÖTEBORG PÅ ULLEVI! EDDIE RIPS UP EUROPE! Citera
Eldir Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Skrivet 10 Juli 2005 jag var där ASBRA! :cool: synd att de spela några lunga låtar :( Men det va skitbra. Mastodon SÖG men IF va BRA =In Flame Citera
Gäst Spirtual Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 Mastodon = Har dock sett dom innan, ljudet sög som f*n då också (13:e oktober 2004) In Flames = Bästa förbandet ! Säger som det stog i GT, lyckade få igång mer än den lilla gruppen längst fram. Trigger ! Iron Maiden = Go öppning med Ides of March direkt påföljd av Murders in the Rue Morge. Remember Tommorow var lätt bäst :D kunde valt än bättre avslutning än Sanctuary. Saknade låtar = 22 Acacia Avenue, Killers, Children of the Damned och Sun and Steel 9:e Juli 2005 Ullevi Stadium. Never Forget ! Citera
PCH Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Skrivet 13 Juli 2005 (redigerat) @ Spirutal dom skulle ju av slutat med Fear of the dark... Japp jag var där och dom var så j*vla bra! den får 4+ av mig Några låtar som jag saknade på konserten doc inte från dom 4 första albumen men... Fear of the dark, Aces high, 2 Minutes to midnight, The Ghost of the navigator, Bring me your daugther to the slaugther, och många andra låtar med mycket drag. Redigerat 13 Juli 2005 av PCH Citera
Gäst Spirtual Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Skrivet 13 Juli 2005 Har för mig att Maidens planer var så här: Nu gör dom en turné för den gamla góa tiden dvs de fyra första albumen (Iron Maiden, Killers, The Number of the Beast och Piece of Mind). Sen ny skiva och turné för den... Sen efter det så blir det antagligen en turné för albumen efter de fyra första... dvs Powerslave, Somewhere in Time, Seventh Son of A Seventh Son och Fear of the Dark. Så har jag för mig att det är planerat. Citera
PCH Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Skrivet 14 Juli 2005 (redigerat) Har för mig att Maidens planer var så här: Nu gör dom en turné för den gamla góa tiden dvs de fyra första albumen (Iron Maiden, Killers, The Number of the Beast och Piece of Mind). Sen ny skiva och turné för den... Sen efter det så blir det antagligen en turné för albumen efter de fyra första... dvs Powerslave, Somewhere in Time, Seventh Son of A Seventh Son och Fear of the Dark. Så har jag för mig att det är planerat. OK det är nog om ett tag men Bruce sa att dem skulle komma till sverige inte den här vintern som kommer för att då så spelar dom i den nya skivan.. men vintern efter det så skulle dom komma till sverige :) synd bara att det är Ett och ett halvft år kvar :( Tils dom kommer till sverige igen... Redigerat 14 Juli 2005 av PCH Citera
Gäst Spirtual Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Skrivet 14 Juli 2005 Men nu till hösten ska dom släppa uppföljaren till The Early Days..tror jag...nåt e se fram emot :) Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Skrivet 15 Juli 2005 Vad härligt det var! Jag fick ta planet från finland till göteborg. Och några kompisar spela in den åt mig på tv. :) dom sa ju att dom skulle ta upp gamla låtar. Citera
Gäst Spirtual Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Skrivet 15 Juli 2005 Det är de gamla låtarna som är roliga och spela. Góa riff o så ;) Citera
Gäst Bountyhunter Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Skrivet 15 Juli 2005 Håller med Spirtual helt å hållet! Själv tycker jag att Running Free var bäst! Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Skrivet 15 Juli 2005 det var kul när han snacka om det där me wimbledon. :D Citera
Gäst Spirtual Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Skrivet 16 Juli 2005 Håller med Spirtual helt å hållet! Själv tycker jag att Running Free var bäst! Förutom att publiken svarade me "Running free yeah" :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.