khsl Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Skrivet 10 Juli 2005 hej jag har tapat bot mitt fodralet och manualen till batelfild 2. jag lånade ut det tillen kompis och han slarvade bått det och nu har jag inte serjenummret. någon som kan vi sa mig serjenummret :( :(
Mr.Dumbom Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Skrivet 10 Juli 2005 Kontakta EA's support! :) Jag har för mig om du skickar tex orginalskivan få får du tillbaka ett nytt fodral och ny manual med en ny cd-key.
epaaj Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Skrivet 10 Juli 2005 Citera Kontakta EA's support! :) Jag har för mig om du skickar tex orginalskivan få får du tillbaka ett nytt fodral och ny manual med en ny cd-key. Det låter aningen otroligt. Då kan man ju kontakta dem när som helst och säga att man tappat bort saker. Sen har man två cd-nycklar. Helt gratis. Tvivlar på att det funkar. Det kan finnas program som tar fram nyckeln åt dig. Men detta kräver att du hittar programmet och att du har spelet installerat på datorn.
Mr.Dumbom Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 Citera Kontakta EA's support! :) Jag har för mig om du skickar tex orginalskivan få får du tillbaka ett nytt fodral och ny manual med en ny cd-key. Jo du har rätt. :P
Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 Om du inte får tag i ett cd key så ska din kompis få. Skaffa ett nytt spel eller serienummer
pollenallergi Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Skrivet 12 Juli 2005 Enkelt forumspråk: "Jag har tappat min spelkartong"= Jag tycker det är okej att sno folks verk. - Tråd låst.
Rekommendera inlägg