pollenallergi Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 jag undrar om ni tycker att det är fel och ladda hem filmer? :1_ke: mer lr mindre...beror på Citera
Secred Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 Det är fel pga att det det är olagligt... men det struntar jag i. :lol: Citera
Zrix Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 Man tjänar ju definitivt pengar på att ladda ner filmer, men det är ju ändå fel för då förlorar filmbolagen pengar och har inte lika mkt att använda till nästa film. Man får ju också tänka på att det kanske inte är olagligt att ladda hem vissa filmer, men att ge ut dom kan vara olagligt, så på en del fildelningsprogram där man delar ut sina filer får man tänka på att man kanske delar ut nåt olagligt. Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 det är väll bra.men det måste vara olaglit.lr alla säger ju det.men filmer man redan har får amn väll ta och ladda ner.sånna ,an har köpt och sånt Citera
Paradox Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 Om man läser PC För Alla står det i nr 3 2003 sida 20. Där är det en rubrik som säjer "Nästa år blir MP3 olaglit" och "Det blir alltså straffbart att använda ett program som gör en kopia", det svarar ju allt. Citera
coolsamus Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 vi har typ laddat ner 100filmer fast min pappa är polis Citera
MahL Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 OK tror att allt är så här om man kollar på alla inlägg: att iår så får man ladda hem filmer och sånt för privat bruk, men inte skicka vidare fast nästa år så får mn inte ladda hem MP3 låtar om jag har förståt det hela rätt? Citera
CiR3 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 OK tror att allt är så här om man kollar på alla inlägg: att iår så får man ladda hem filmer och sånt för privat bruk, men inte skicka vidare fast nästa år så får mn inte ladda hem MP3 låtar om jag har förståt det hela rätt? Jag tror att du fattat det rätt. Men man vill ju inte presic betala för låtarna man laddar ner om man har en Mp3 :roll: Citera
Paradox Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 Men alltså är det någon här som kan ge en länk där om det sår om det är olaglit i sället för vad man tror... Citera
Paradox Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 Hittat en ska kan de betyda något? Citat från www.idg.se" Se upp för fildelning 2003-11-13 14:51 Upphovsrättsinnehavare vill förbjuda peer-to-peer med hänvisning till att det används för piratkopiering. Nätverksansvariga och Internetleverantörer brottas med att deras dyrbara Internetförbindelser översvämmas av musik och filmer och stör den ordinarie verksamheten." Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.