-=ARAGORNO=- Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 Hej jag behöver hjälp på star fox. det är så jag har komit tll dark mines der har jag kommit och tagit det der hornet och blåst i då kommer det en elefant som jag ska rida på in till blizarden då springer tricky iväg vad ska jag gör det stor att jag ska blåsa i det der hornet igen men vart :D
-=ARAGORNO=- Skrivet 8 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2004 men vart ligger grottan
Wind fox Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 Du bara fortsätter gå in i stormen ät alpin roots samtidigt så klarar du dig. När du gjort det kommer du fram och ser en grotta spring in i den.
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 så ddär har vi svaret på den 8 ja*la starfox tråden
Wind fox Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 Vad menar du med det jag förstår inte?
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 asso det e sk*it många starfox trådar man behöver ju inte göra en ny bara för en fråga man kan ju gå in på en starfox tråd och forsetta där inte göra en ny tråd hela tiden
Wind fox Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 Om det är mig du menar så har du fel jag kollar att jag inte avbryter någon med sin fråga jag försöker i alla fall. sen fortsätter jag på tråden som ni kallar den så om du menar mig så skriker du åt fel person.
Rekommendera inlägg