Trasheye Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 någon som har varvat det än??...det e ganska långt va....kanske lite kortare än tales of sy.......men vissa städer e lite knepiga,.....men vad ska man göra i staden där allt e som papp karton o sådant tecknat..osv.....hjälp. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 någon som har varvat det än??...det e ganska långt va....kanske lite kortare än tales of sy.......men vissa städer e lite knepiga,.....men vad ska man göra i staden där allt e som papp karton o sådant tecknat..osv.....hjälp. B) Du ska gå till mirrage graden eller vad det hette och i det första rumet man kommer till ska du gå fram till vilken väg som helst och sen så tar du mirrage seed i ett mangus och sen går du tillbaka i staden finns en sån där konstig varelse jag tror han är grön aktig ge mirage seed till honom och sen flyttar han på ? stället gå in där och prata med gumman klart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 hm jag har funderingar på att köpa spelet är det bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 funderar också på att köpa det hur mycket kostar det och vad liksom går det ut på e det där man kan hopa runt och slåss själv lr måste man vänta på varandrar turer som först slår jag sen motståndaren osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*TiDuS* Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Jag har läst nånting om att man använder typ nå kort i det ni som har spelat det svara på frågorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 har också läst nånting om nåt kort sak att man ska kasta ut dom för att få upp monster? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 jag kanske köper de men är det kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 20 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 det e som tex final fantasy 10....fasst man använder kort....inte alls svårt efter 1 timme....men ibörjan fattar man inget=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg