ceco Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 alla vet vell vad e3 mässan är ifall du je vet det så är det en stor spel mässan typ som osacargalan fast om spel nyheter här visas dm kommande spelelen till dokm olika konsollerna men ni som vet vad e3 mässan är så har jag en fråga kommer det bara in reporters lr kommer andra folk in där också så att anda änn reporters som kommer in lr vad är det menar kommer bara reporters som kommer från en spel tidning oin lr vad :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Det får komma dit vanligt folk också, om jag minns rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 11 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 ok då tror jag att jag ska dit nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 hade man bara pengarna skulle man nog åka dit... Men det finns så mkt annat man vill göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 11 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 jo jag ska ta körkort och sen köpa en dator sen köpa plastation3 pch en psp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 och åka till USA o E3 mässan ? blir dyrt ? men dit skulle ja me vilja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 ja "vanligt" folk får komma in. men dom biljetter som säljs är slut på 5-6 timmar så man måste vara snabb som f*n för att få en. coolaste spelet som visades måste nog varit zelda och hellgate london! fast de bästa med electronic entertainment expo (E3) måste vara alla snygga brudar!! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 hehe.. så kan man ju också tänka.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 12 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 5 j*vla timmar får typ gå dit klockan 00.00 och stå i kö :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 då köar jag hellre några timmar för att se en riktigt bra musik-konsert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Det är väl igentligen bara såna "riktiga" spelfantaster som köar i 5-6 timmar utanför E3. Men det skulle vara kul att åka dit, men dyrt som sagt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 12 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 jo man har ju ite dom pengarna jag måste ta mitt körkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.