Hoppa till innehåll

Fable-fråga

anthon

Rekommendera inlägg

har hört nånstans att man kan döda borgmästaren och bli de själv, och tjäna jävlit me pengar... tror ni de e sant??? o vem e borgmästare? lady gray e vell de? hade borgmästaren barn skulle men döda han/hon åkså... :kung: ...tacksam för snabba svar... tack på förhand....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså ja har dödat jack of blades, först var Ja genom-ond sen blev jag genom-god och skiftade så 6 GÅNGER OCH JAG HAR KLARAT SPELET 7 GÅNGER!!!!!!!!!!!! KAN TYP ALLT OM FABLE UTOM DET HÄR!!!!!!!!!!!! SÅ KOM ÄNTÄ HÄR O SAJ ATT JAG INTE KAN NÅT OM FABLE!!!!!!! FÖR DE KAN JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså ta det lugnt... och det går och bli borgmästare det e bara att gifta sifg med Lady Grey så får du tror det e 10 000-15 000 guld och ett jävligt pampigt hus av henne och anthon bara för att du har skiftat 6 gånger från ond till god måste inte betyda att du e pro t.ex jag har varvat det med flera olika filer. Magican Warrior och Ranger så då börjar man bli Pro men jag kan inte allt om det en tror jag... Men jag kan jävligt mycket och ta det lugnt

Redigerat av Coco
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ber om ursäkt... blev bara lite frustrerad på dig... jag menar bara att jag kan mycket om fable när ja skrev genom-ond och det där.. och hon e borgmästare visst för man pengar men de e för att hon betalar brölopet eller nåt sånt skit jag är genom-:evil: nu om du är intresserad

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sorry...men de lät på det sätt du skrev att du typ hade klarat halva fable å lossades att du var fable-elit

hur f*n ska man kunna döda borgmästarens son om man e det själv när man gifter sig med lady grey? jag har varvat det skit många gånger men undra var jag kan få bright chemail dress eller nått sånt???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sorry...men de lät på det sätt du skrev att du typ hade klarat halva fable å lossades att du var fable-elit

hur f*n ska man kunna döda borgmästarens son om man e det själv när man gifter sig med lady grey? jag har varvat det skit många gånger men undra var jag kan få bright chemail dress eller nått sånt???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...