xylo Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 Är det nån mer än jag som blev lite besviken på pokemon colusseum?? Jag trodde att det skulle vara som ett GBA advance spel men icke. Vad är det för pokemon anda, sno andras pokemon. Det ända kul var att man fick se alla attaker :D Resten: :(
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Skrivet 13 Juli 2005 Håller med dig men det är rätt så kul ändå även om det inte har någon"pokemonaganda"! <_<
seddot Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Skrivet 13 Juli 2005 jag tycker det är kul men ibland fastnar jag som nu
Giga_Bowser Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Skrivet 13 Juli 2005 Jo de e ju inte så kul, men man räddar ju dem ändå (iaf ska man de). men vem orkar rädda alla. Men spelet e inte så kul.
Tidus26 Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Skrivet 13 Juli 2005 (redigerat) jag trodde iallafall att det skulle vara lite som pokemon stadium spelen så man kan köra battles med en kompis och välja dem pokemon man kunde använda. men i colloseum så vart allting krångligt. Jo faktist så vart spelet ganska långtråkigt och det vore bättre om det var som ett Gb Advanse spel fast med mycket bättre grafik Redigerat 13 Juli 2005 av Tidus26
Kuzune Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Skrivet 13 Juli 2005 Hade varit Mycket bättre om man hade kunnat välja vilka Pokémon man vill ha i Colloseum, men istället måste man ta från sii GBA eller Random.
Rekommendera inlägg