Supermario89 Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 (redigerat) jag tycker faktist att ni ska ta och joina reklam det är en community som liknar CN webbs förra ;) joina idag Redigerat 1 Mars 2006 av KazeN^
>Daniel< Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 (redigerat) ganska bra ju men man tappar bort sejj lätt där ju.. Edit:vet du va man ska göra med poängen man får..har 2 men vet inte varför hehe Redigerat 11 Juli 2005 av >Daniel<
Colin_Kun Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 Det var en Ripoff av Nintencom.se innan....
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 jag tycker faktist att ni ska ta och joina http://www.nintenpro.com det är en community som liknar CN webbs förra ;) joina idag Ska kolla !
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 ganska bra ju men man tappar bort sejj lätt där ju.. Edit:vet du va man ska göra med poängen man får..har 2 men vet inte varför hehe Tja, med poängen man får gör man inget särskilt. Det är väl mest i sådana fall att man försöker få mer poäng än andra, vilket är väldigt lätt.... SuperMario89: Du kanske borde sagt att sidan var på engelska... Men när jag var där senaste så var det överlägset många svenskar. B)
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 ganska bra ju men man tappar bort sejj lätt där ju.. Edit:vet du va man ska göra med poängen man får..har 2 men vet inte varför hehe Tror det är en svensk som har gjort sidan.Det står: Copyright: Alexander Carlqvist :S
KazeN Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 Direktreklam för andra sidor. §1.4 alltså. *låst*
Rekommendera inlägg