Supermario89 Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 (redigerat) jag tycker faktist att ni ska ta och joina reklam det är en community som liknar CN webbs förra ;) joina idag Redigerat 1 Mars 2006 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 (redigerat) ganska bra ju men man tappar bort sejj lätt där ju.. Edit:vet du va man ska göra med poängen man får..har 2 men vet inte varför hehe Redigerat 11 Juli 2005 av >Daniel< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Det var en Ripoff av Nintencom.se innan.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 tråkig sida... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jag tycker faktist att ni ska ta och joina http://www.nintenpro.com det är en community som liknar CN webbs förra ;) joina idag Ska kolla ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ganska bra ju men man tappar bort sejj lätt där ju.. Edit:vet du va man ska göra med poängen man får..har 2 men vet inte varför hehe Tja, med poängen man får gör man inget särskilt. Det är väl mest i sådana fall att man försöker få mer poäng än andra, vilket är väldigt lätt.... SuperMario89: Du kanske borde sagt att sidan var på engelska... Men när jag var där senaste så var det överlägset många svenskar. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ganska bra ju men man tappar bort sejj lätt där ju.. Edit:vet du va man ska göra med poängen man får..har 2 men vet inte varför hehe Tror det är en svensk som har gjort sidan.Det står: Copyright: Alexander Carlqvist :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Direktreklam för andra sidor. §1.4 alltså. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg