Hoppa till innehåll

Ssbm:"japan Version"

guz**

Rekommendera inlägg

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag gjorde det här inlägget att kolla hur många som tror på at man kan få typ 100 gubbar på ssbm den japansak versionen.en gång visades det en bild den här sidan med typ 100 gubbar på ssbm den japansanska versionen,man vara  åtta spelare samtidigt och det fanns gubbar som inte ens kommer från nintendo t ex james bond,luke skywaker,darth wader.Säg gärna något om vad ni tror eller så.

Jag har sett den bilden jag insåg direkt att den var falsk... :evil:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

falsk och föresten så är detstar en jättebra sida eller så kanske det bara e jag som e värdelös på alla zelda spel eftersom jag anvende mig en hel del av detstar på the wind waker. jag tror nog både och men det står t o m på detstar att den bilden är falsk

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

falsk och föresten så är detstar en jättebra sida eller så kanske det bara e jag som e värdelös på alla zelda spel eftersom jag anvende mig en hel del av detstar på the wind waker. jag tror nog både och men det står t o m på detstar att den bilden är falsk

Okej.. Vart kom då bilden ifrån från första början i sånna fall?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bevis på att det inte finns fler gubbar än 25:

För att få G&W ska man antingen köra 1000 matcher i VS. mode eller klara Target Test med alla andra 24 gubbar. Fick G&W när jag gjorde det. vilket betyder att antal gubbar som finns är 24+1=25

För att få All-star mode ska man klara allt med alla gubbar. Då jag har fått All-star mode och inte har fler än 25 buggar så finns det inte fler gubbar.

Dessutom det som Petey Piranha sa om att man får ett meddelande om att man har fått alla gubbar.

Och den där bilden är det väl nån som har fejkat. Ganska snyggt fejkad faktiskt, men tveklöst en fejk. Hade den varit riktig hade Zero och Ness kompisar funnits med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...