Mumintrollet Skrivet 14 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Konstigt då att min bror fångar alla "vanliga" pokemon på första även om det är Altaria i Sky pillar med GREAT BALL B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 då hade hann fångat alla pokemon på första bollen och möta latios/latias med det samma ja leg hundarna med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 då hade hann fångat alla pokemon på första bollen och möta latios/latias med det samma jag har mewtwo med en ultra ball.bara att trycka B knappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 På pokemon colosseum så fångade jag tyranusar med pokeboll :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 23 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Min kompis tog Groudon på första med pokeboll :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
golden_jirachi Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 mitt trick e att hålla upp på styrknappen och trycka så snabbt du kan på b.Min kompis klarade att fånga kyogre med en pokeball genom att göra att en indiandans. :cool: :kung: :visslar: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 24 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Coolt jag älskar :wub: indianer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oskarfuskis Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 jag håller in B precis när den ska kastas och i varje guppnig klickar jag på höger knappen sen vänster. Det äger! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Jak holer fhör skermen ok säher Fonga fonga fonga hela tid,,,,,,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Medan det är några sekunder innan man slänger bollen så snurrar jag D-Paden och när bollen kommer trycker jag på A. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 (redigerat) så fort bollen kommer in på skärmen brukar jag vända gameboyet som ett gbcolor sen trycka upp och ner (alltså då höger och vänster om det är vänt)funkar ibland! fånga både lugia och ho-oh på mitt silver med pokebollar på det sättet ;) obs tryck inte alla knappar för om man trycker på a, b, start och select så blir det en soft reset(innebär att gameboyet stängs av och sätts igång) Redigerat 27 Juli 2005 av HAB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 ja kan de bästa tricket! kasta en mastarball så får du den garanterat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg