Hoppa till innehåll

Kungliga Födelsedagar

ELF

Rekommendera inlägg

Jag tycker de tar i lite mycket bara för att en kunglig persson fyller år. Nu ska ju en av de fylla 28 år. Nästan alla kändisar i Sverige ska ju sjunga för henne och vara med. Jo Labero ska ju vara med och visa några trix (vet ej hur han stavas).

SPARA PENGARNA TILL NÅGOT NYTTIGARE. Sverige skulle ha råd med en del del extra om man minskade på kallasens storlek.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Spirtual

Ja, hurra. Kungen fyller år ! Kom igen så skänker vi all skatt till honom <_< ...Nä, men skit i och fira om nån j*vla kändis fyller år. Dom e inte mer värda än någon annan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

victoria är det ju som fyller år inte kungen :P..... aja... lite kan man minska på det... om nån nödvändigtvis vill fira henne så får de f-n göra det gratis....

håller med skänk bort pengarna till välgörenhet och strunta i ett massivt kalas och spara dom pengarna till andra saker hur mycket blir det iaf några miljoner...

Redigerat av Coco
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Bort med monarki pls? -.-

Skitfånigt är det. Bojkotta det allihopa.

Även om vi skulle ha republik orsakar det utgifter. Att alltid ha presidentval kostar och man hittar på fester till presidenten också (t.ex. i Finland har man "Linnan juhlat").

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kända artister sjunger på "prinsessans" födelsedag och jag gör allt jag kan för att förtränga den skitdagen till h*lvete. Intressant.

Slopa "festivalen", köp en tårta och var tyst, alla andra gör så. Använd pengarna och tiden till något viktigare ffs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är född till ett arbete... enligt lag så måste man jobba, så alla är födda att jobba, altså födda till ett arbete ;) skulle ni klaga om jag också hade värsta födelsekalaset utan er? ni är säkert bara avensjuka... inte för att jag tycker det är nödvändigt av dom att ha något stort då hon typ fyller 28, komigen när hon fyller 30 eller något "jämn" siffra... kungen är bra att ha, men Eu är blää, och även Dileva är dålig.. bara så ni vet... och alla ni som sägr att vi ska skänka bort pengarna är ni dumma i hela j*vla huvudet?! vi själva då? kanske vi behöver dom, ni som säger att det är slöseri, hur slöseri är det inte att ge bort? sverige har så vitt jag vet 1700 MILJARDER svenska en kronor i skuld till bla tyskland... tänk lite på dä innan ni börjar slänga pengar till folk som satt sig själv i knipa...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...