Sharzor Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Va e de för bil man ska ha när man ska råna? de e inte en boxville iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 vaddå råna?? vilket uppdrag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 man ska råna ett hus i ett uppdrag sen efter det uppdraget så kan man hitta dom bilarna i gränder och sånt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 kan du säga en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwi40048 Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Det finns en bil (kommer inte ihåg namnet :unsure:) som står på gatan mitt emot denises hus. Gå till gatan mitt emot så står det ett hus där, sen är det flera hus på rad åt höger, i huset längst bort, som står mitt emot gymet (inte ingången, tror jag iaf.) finns en svart van, om man trycker på R3 så kommer burglary missions upp. Funkar bara vid 22 -> 06 :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 är de där den är, har letat som en galning!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Tack för hjälpen :) :) de första som hände va att ja kom in i ett hus tog en stereo ja blir glad jippi sen kommer till nästa och där sitter en idiot som ringer polisen hinner inte ut dör bra jobbat total cash 0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Jag vet var alla dom 3 bilarna finns i alla dom 3 städerna! :) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 jaså de va inbrottsbilen ni menade . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 14 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 kan du göra en karta på dom? medans du gör en (omdu gör en) kan du märka ut vart bilskolan e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 vart bilskolan e.. den ligger i San Fierro.. det är ett rött $.. tror jag..eller så var det ett rött S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pierre.s Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Tack för hjälpen :) :) de första som hände va att ja kom in i ett hus tog en stereo ja blir glad jippi sen kommer till nästa och där sitter en idiot som ringer polisen hinner inte ut dör bra jobbat total cash 0 Skjut dom som är inne i huset så behöver man inte smyga det funkade för mig iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg