mr_onkel Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 jag har tagit järnskorna o fått dendär låten på dendär ön där det finns en blås pryl som blockar vägen men vart hittar jag vulkanen jag orkar inte leta mer hjälp fort walkthrougn på gamefaqs är under all kritik //onkel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Finns en ruta söderom Dragon roost island. Den ska finnas på kartan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 vet inte ett s-k-i-t- om det :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 vet inte ett s-k-i-t- om det :visslar: Svara inte i tråden då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 vet inte ett s-k-i-t- om det :visslar: du har rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg