ChillenKid Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Tjosan ! Jag söker några låtar igen ! Låt 1:Om det är någon eller något (:P) som kollar på Jackass så såg ni den lille dvärgen åkte skateboard. då var det en låt. det går typ: Chumba wumba dobeldi di. vad heter den artisten och låten ? Låt 2: Denna finns med på måååånga program :P Men jag vet inte vad den heter ändå. Texten går typ: 2 can be as bad as one. but 2 is the lonlyest number since number 1. Vad heter den artisten och låten ? Låt 3:Ochså den hära: Cant tutch it. Cant tutch it. Eller vad de sjunger. Vad heter den artisten och låten? Låt 4:I 3G reklamen så är det den killen som är född med mössan på. Ochså undrar 1 av killarna va MP3 betyder... osv. osv. Vad heter den artisten och låten ? (jag vet att de säger namnet men det är så svårt att memorera) :P Låt 5:Den här vet jag vad den heter men... den hära king club (från jamba reklamen) är det en riktig video eller bara en ringsingnal ? Smell ya later ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Jag tror att jag vet vilken 3an är jag tror att det är Mc hammer - U can't touch this Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 19 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Ok ! Lite svar jag får ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 mm . lite svåra frågor . det är inte så lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 mm jag kunde bara 3:an men den har du redan fått svar på. dvärgen i Jackass heter Weeman( han är död nu :( , det är synd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 låt 4 är Jamirequai tror jag att han heter med låten Dynamite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 13 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Nu är jag lite trög men jag har varit i tunisien och nu är jag tebax :P. Är WEE MAN DÖD ? VAD HÄNDE ? HAN VAR JU LÄT GRYMMAST (Efter Bam Margera) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 han är väl inte död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 är weeman död det va lustigt det har jag inte hört talas om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 är weeman död det har jag aldrig hört talas om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 är weeman död det har jag aldrig hört talas om Nej det är inte han inte. Han är med och producera i Wildboys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Jag undrar också vilken låt nr,1 e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.