Hoppa till innehåll

Vilka är dina favorit pokemon spel?  

34 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Egentligen är det väll inte så stor skillnad mellan emerald och ruby sapphire men den skilnaden det är gör den väll bättre. Någon som vet när pearl och diamond kommer ut?

Skrivet

Jag vet rätt mycket om det och om man fångar alla 202 hoenn PKMN

så får man välja nån av dom tre gamla start PKMN Chikorita, Totodile

eller Cydaquil. Mer om Emerald kan du läsa här: http://dynamic3.gamespy.com/~psypoke

Jag vet också lite om Ermelad ganska mycket egentligen men....jag tror det är lite för likt Ruby och Sapphire så jag är inte säker på att jag köper det! :bah:
Skrivet

Dem flesta värkar tycka ruby sapphire men det är väll så att om många har haft röd och blå och klarat ut spelet super många gånger så blir leafgreen och firered ganska likt det

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Egentligen är det väll inte så stor skillnad mellan emerald och ruby sapphire men den skilnaden det är gör den väll bättre. Någon som vet när pearl och diamond kommer ut?

I Japan kommer det ut i December.Dock kommer väl det spelet till Sverige tills nästa sommar eller höst.

Skrivet

Jag det dröjer nog lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

åååååååååååååååååååååång tid.......Det har inte kommit ut mycket spel till DS om ni vill veta vad jag tycker!

Gäst Wish_Maker
Skrivet

jag har inte spelat ruby jag har inte spelat leafgreen men jag har spelat sapphire och fire red så jag rösta att dom är lika bra :)

• Skapa ny...