Darkness Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 nej det är det inte! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Du möter suciune om du startar med charmander. Raiko om du startar med Squirtle Entie om du startar med bulbasuar. Pokemon dör itne i strid de svimmar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 det har du rätt i :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Jag har bytt mig till Suciune till mitt leef green,mot latios och rayquaza! Den kan typ:Waterfall,Aurora beam,Gust och Surf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 har alla tre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg