Gleban Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Asså jag har verkligen problem med Z's uppdrad "RC BARON" och flyg skolan!! jag fattar inte att jag inte kan klara av nån av dom.....har verkligen fastnatt i spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Du behöver inte klara zero uppdragen fast då får du inte 100 %. jag har fastnat på flyguppdraget N.O.E Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Du behöver inte klara zero uppdragen fast då får du inte 100 %. jag har fastnat på flyguppdraget N.O.E vilket uppdrg ä de nu igen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 jag fick med göra om N.O.E ett par gånger, kan nån berätta vad det handlade om?? kommer inte ihåg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwi40048 Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 N.O.E var när man skulle flyga med en rustler till några typer ute i skogen mellan LS och SF. Gör så här: Flyg bort till gant bridge (SF > Tierra robada) flyg under den och ta vägen längst ut med kusten hela vägen fram, flyg sen in i coronan och flyg samma väg tillbaka. Försök att hålla dig under radar limiten under hela uppdraget, och stressa inte tiden räcker. Jag fick göra om N.O.E hur många gånger som helst innan jag klarade det :gitarr: Rc Baron när du ska skjuta ner kurirerna i bilarna eller cyckel så ska du alltid landa framför dom och sen skjuta, då går föraren ut och du kan skjuta honom. Kör inte på högsta hastigheten eftersom bensinen tar slut innan du kommer fram till Zeros hus igen. (borde nästan skriva en guide någon gång :D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg