Svedda Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 chardizard kan ju inte lära sig fly på röd/blå/gul så ett tips är att flytta den till guld/silver/crystal och lära den fly och sen flytta tillbaka till röd/blå/gul få kan den fly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Varför inte lära Charizard Fly? <_< Den lär sig Wing Attack på lvl 36 i g/s/c, min charizard kan den attacken. Alltid bra att kunna ifall Charizards motståndare har hög Sp. Defense och låg Defense. jag menar att använda mot bug och gräs ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Min Thyplsion på Pokemon Silver har attackerna: Earthquake Thunder Punch Fire Blast Focus Punch Vad du än gör,ta inte någon Normal-attack,det är inte super-effektiv på något. Men om man vill är det okej.Jag tycker det är dåligt i allfall :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
umbro Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Pokemon, hur gammla är ni??? Okej då de e rätt roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Pokemon, hur gammla är ni??? Okej då de e rätt roligt pokemon e ju ett rollspel swå det e väldigt likt spel som typ final fantasy ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 I Amerika finns det 11-16 åringar som spelar Pokemon,inse fakta <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 och här i sverige är det väl 8-12 bara <___< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Öh, ämnet är lite urspårat? Vem bryr sig vilken åldersgrupp som spelar? ~Tråd Låst~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg