(=Sonic=Master=) Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 röda skalman och beiby mario eller pithe phirrana och boo haha koolt namn röda skalman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 birdo & yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_gamer_X Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 BABY MARIO och BABY LUIGI Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 jag ttycker likadant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jag tycker king boo och växten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jag tycker king boo och växten! Du menar Petey Piranha. Själv så tycker jag Yoshi och Toad i Luigi´s kart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Waluigi och Luigi Med Waluigi Racer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag har fått en ny favorit nu. De är Yoshi och Birdo i Luigi´s Kart... Det är kul med äggskjutning. Inte för att man får skjuta så mycket. Det blir mest bananskal och falska lådor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 mm också gröna skall men min absuluta favorit e toad :=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 mm också gröna skall men min absuluta favorit e toad :=) Okej!Han är ju lätt grymmast... han har vart min favorit till många år tillbaka, men han har ju bara en turbosvamp som man trycker på några gånger, som specialvapen. Och dessutom så är Yoshi också grymm...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matand Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Baby Luigi, Baby Mario i Toads bil. Eller, King Boo och Petey Piranha i Boo pipe bilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 baby mario och baby luigi eftersom de har den där "hunden" som specialvapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg