gurreb Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 hur många olika fiskar finns det i san andreass?? o kan man fiska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 de går inte att fiska har ja för mej och varför vill du veta hur många fiskar de finns?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 ja tror de finns 5 olika sorters fiskar, men man kan inte fiska...... varför undrar du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 14 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 ja bara undra det vore ganska kul o dra upp en riktigt stor fisk, vilken fisk är störstdå vet ni det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Gränsfall till varning gurreb, ditt syfte med tråden känns tunnt. Dock låter jag tråden förbli öppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Delfinen e störst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Gränsfall till varning gurreb, ditt syfte med tråden känns tunnt. Dock låter jag tråden förbli öppen. jo men det är en bra bit att åka för att man ska kunna få bada eller fiska unge fär 12 till 19 mil. så det är synd att det ej går har försökt med båten funkade ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 väldig onödig tråd... <_< vem bryr sej om hur många fiskar det finns!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 jag håller med ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 jag gör. kan ej svara på hur många fiskar men unefär 100st skulle jag tro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg