Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

hjälp mig någån kan nån ge mig en guide över hela forbbiden-Wood och lite till? Den får sluta när den vill men ska vara över hela forbbiden-wood. skicka ett privat medelande eller fortsätt på den här tråden. PS ni kan också skicka ett mail till mej!

Skrivet

hjälp mig någån kan nån ge mig en guide över hela  forbbiden-Wood och lite till? Den får sluta när den vill men ska vara över hela forbbiden-wood. skicka ett privat medelande eller fortsätt på den här tråden. PS ni kan också skicka ett mail till mej!

Du ska bara gå runt lite sen hittar du master sword vid ett stälel där solen lyser med massa djur där så tror jag att det avr...
Skrivet

Det var Forbidden woods det handlade om...

Vilket rum är du i, jag vill helst inte skriva en hel guide, om du kan klara resten sen... Beskriv rummet, så hjälper jga dig gärna.

Skrivet

hjälp mig någån kan nån ge mig en guide över hela  forbbiden-Wood och lite till? Den får sluta när den vill men ska vara över hela forbbiden-wood. skicka ett privat medelande eller fortsätt på den här tråden. PS ni kan också skicka ett mail till mej!

Ska man till Forbidden Woods flera gånger eller?
Skrivet

Okej, jag klarade Forbidden Woods för en vecka sedan.. Så jag hjälper gärna till... Är i Tower of Gods numera... Det nästa jag ska göra är att åka igenom en öppen port....

• Skapa ny...