MissMadden_Benji Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 är det någon som vet vilket fusk det är till att få tvillingar till the sims 2? skulle jätte gärna vilja veta men det är aldrig någon som tipsar mig om någon kod :( .. så kan någon som vet vara snäll/snälla att skriva vad koden är!!?? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Det finns ingen sån fuskkod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissMadden_Benji Skrivet 16 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Det finns ingen sån fuskkod. joo det finns det.. det är en tjej på lunar som har det men hon kan inte förklara ordentligt... man kan ha tvillingar, trillingar och fyrlingar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Det finns en sån kod men kommer inte i håg den men jag ska se om jag hittar den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nijol Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Det finns en sån kod men kommer inte i håg den men jag ska se om jag hittar den ;) ja skulel oxa vilja ha den koden. snalla sag om nan hittar den :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 är det någon som vet vilket fusk det är till att få tvillingar till the sims 2? skulle jätte gärna vilja veta men det är aldrig någon som tipsar mig om någon kod :( .. så kan någon som vet vara snäll/snälla att skriva vad koden är!!?? :D Det är bara att gå in på http://www.fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Jag tycker det är lite mysko det här med barnen i sims2. Jag funderar om det hela inte bygger på vilken av föräldrarna som är äldst och hudfärg. Vet ni nåt om det? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EricoMan Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 igår fick jag tvillingar utan att fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockin' Puppy Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 (redigerat) är det någon som vet vilket fusk det är till att få tvillingar till the sims 2? skulle jätte gärna vilja veta men det är aldrig någon som tipsar mig om någon kod :( .. så kan någon som vet vara snäll/snälla att skriva vad koden är!!?? :D Har faktiskt sett det fusket någon gång för länge sedan... Det var typ: boolProp ChanceofTwins...nånting :unsure: Kommer inte ihåg allt... Redigerat 15 Februari 2006 av Rockin' Puppy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 är det någon som vet vilket fusk det är till att få tvillingar till the sims 2? skulle jätte gärna vilja veta men det är aldrig någon som tipsar mig om någon kod :( .. så kan någon som vet vara snäll/snälla att skriva vad koden är!!?? :D twinzr2cute tror jag :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag vet inte :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaNaruto Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 är det någon som vet vilket fusk det är till att få tvillingar till the sims 2? skulle jätte gärna vilja veta men det är aldrig någon som tipsar mig om någon kod :( .. så kan någon som vet vara snäll/snälla att skriva vad koden är!!?? :D ultimate chance of twins 100 eller nåt, tror jag.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg